Wundt: va tractar de determinar els últims elements del psiquisme
L'introspeccionisme: és l'anàlisi d'un subjecte dels seus propis estats subjectius
El conductisme: del qual Pavlov i Watson són els més importants, consisteix en, apartir d'un estímul condicionat, crear un reflex condicionat.

2. Temes treballats
La invasió dels "amortals": aquest tema tracta de persones que tot i tenir una edat elevada es segueixen comportant com si encara fossin joves (també coneguts com a joves eterns). En el text ens presentaven una sèrie d'exemples de famosos i ens preguntava si consideràvem correcte aquesta actitud que prenen alguns adults.

3. Treball presentat a classe
Victor Emil Frankl: Va ésser un psiquiatra i neuròleg austríac i va fundar la logoterapia (proposa que la voluntat de sentit és una motivació primària). Va escriure El hombre en busca de sentido on es reflexa la vida d'un presoner en un camp de concentració.

4. Pel·lícula
La classe:
"Una astuta e inteligente película sobre la identidad moderna de Francia y sobre el intento de transformar a los jóvenes en ciudadanos a través del diálogo." (Manohla Dargis: The New York Times)
"Hace didactismo del bueno con un estilo cercano al docudrama. (...) Una película que respira autenticidad" (Carlos Boyero: Diario El País)
2008: Nominada al Oscar: Mejor película de habla no inglesa
2008: Festival de Cannes: Palma de Oro
2009: Nominada al Goya: Mejor película europea
2008: Festival de Cannes: Palma de Oro
2009: Nominada al Goya: Mejor película europea

Força interessant però amb alguns errors (La definició del conductisme no és del tot correcta. V. Frankl : la definició de logoteràpia no és correcta).
ResponderEliminarBÉ.